– Завдання реклами — відкрито та чітко розповісти про головні конкурентні переваги товару чи послуги та спонукати клієнта до покупки. У PR мета – розповісти про компанію так, щоб споживачі їй довіряли та ставали лояльні до бренду.Feb 4, 2016
Причому ці відносини можуть бути як взаємозамінні, так і доповнюючі.PR І РЕКЛАМА. ПОДІБНОСТІ ТА ВІДМІННОСТІ
Порівнювані параметри | Традиційна реклама | Public relations |
---|---|---|
Постановник задачі | Підрозділи фірми | Керівництво фірми, партії, регіону |
Об'єкт | Товар та/або послуга | Ідеологія, світогляд, мода, стиль, бренд тощо. |
Якщо точніше, то реклама — це публічне оповіщення організацією своїх потенційних покупців про товари чи послуги, їх переваги та переваги, а також про особливості самої організації, її заслуги. PR – скорочене від Public Relations, що у перекладі з англійської означає " зв'язку з громадськістю " .
Public Relations Відмінності PR від реклами полягають у тому, що фахівець з PR працює не лише з емоціями, а й з інтелектом цільової аудиторії. Завдання не з простих – саме тому так часто ламаються списи під час підготовки та написання PR-стратегії.